7 Ocak 2013 Pazartesi

Evde kızımın okulunda yapılan bir etkinlik için aldığımız parça polar kumaşlar vardı. Ben de onlardan boyun yastığı yapayım dedim. Çocuk iki olunca her şeyin bir kız bir erkek versiyonu yapılıyor tabii. Kalıbını kendim çıkardım. Boyunlarının ölçüsünü aldım. Birkaç cm ekledim. İkiye bölerek pergelin açıklığını o değere ayarladım. Bir kağıda daire çizdim. Boyunu kavrayacak şekilde bir kısmını kestim. Pergeli ayarladığım değere 10 cm ekledim. Aynı merkezden öncekinin üzerine ikinci bir daire çizip uçlarını yuvarlayarak birleştirdim.
 Sonra da üzerlerine kızım için sevdiği bir tişörtünden çıkardığım kedi kalıplarını; oğlum için de boyama kitaplarından çıkardığım resimleri polarlardan keserek diktim. İçlerini de elyafla doldurunca bitti gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder