16 Şubat 2015 Pazartesi

Ne Olur Oğullarımıza İnsan Olmayı Öğretelim!

İki gündür hangi kanalı açsam Özge'den bahsediyor. İlk duyduğumda kanım dondu. Bir insanın nasıl bu kadar vahşi olabileceğine inanamadım. Haberin devamını izlerken daha da dehşete düştüm. Çünkü yardım eden BABASI... Bence tüm yaşananlardan daha korkuncu bu. Acaba kaç çocuk yetiştirdi bu adam? Ya annesi? Hiçbirimiz Özge'nin annesinin yerinde olmak istemeyiz ama ya o caninin annesi? İster istemez düşündüm nasıl yetiştirdi o çocuğu? İçindeki sapkınlığı hiç mi farketmedi? nasıl bir anne baba ki bir de çocuklarına yardım etti?
Peki ya biz nasıl çocuk yetiştiriyoruz? Karşımda oğlum oturuyor. nasıl da masum. Onu nasıl eğitirsem öyle olacak. İleride nasıl bir adam olacağını düşündüm.
Bir şeyleri paylaşabildiğimize göre aynı taraftayız. Çoğumuzun çocuğu var. Kızlarımıza hepimiz artık ne olursa olsun okuması gerektiğini, hiçbir şekilde kendisini ezdirmemesi gerektiğini öğretiyoruz. Ama belki daha da çok oğullarımızı eğitmeliyiz. Kadın döven, öldüren, kendine her şeyi hak gören adamları da biz büyütüyoruz. Onlara insan olmayı öğretelim ki en azından çocuklarımız bu vahşeti yaşamasınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder