9 Nisan 2015 Perşembe

Ufak Bir Dokunuşla Kazak Yenileme

Yine oldukça yorucu ve hareketli geçen bir hafta sonundan sonra elimi oyalamak adına ufak tefek işlerle meşgul oldum bu hafta. Geçen hafta oğlumun yaş günüydü. Arkadaşlarını çağırdı. Hazırlıklar bütün hafta sürdü haliyle. Cumartesi  günü çocuklar gönüllerince eğlendiler, bana da yorgunluğu kaldı. Ertesi gün de sadece dinleneceğim diye düşünürken, kendimi yine temizlik yapar halde buldum. İşe bir tek halıyı süpüreyim diye başlamışken halıda görünen çeşitli büyüklüklerdeki ketçap, pasta kalıntıları ve çeşitli içecek damlaları benim kıymetli  Pazar günümü tüm halıların silindiği bahar temizliğine dönüştürdü.
Hafta sonu öyle geçince yeni bir işe başlamayı gözüm almadı. Yarım kalan işler kutusundan bir iki giysi düzeltme, sökük dikme işi hallettikten sonra gözüm geçen yıl aldığım kazağıma takıldı. Fiyatı çok uygun olduğu için almıştım. Daha mağazada seçerken bile ben buna bir şeyler yaparım diye tasarlamıştım, kısmet olmadı bu zamana kadar.
Kazağımın İlk Hali

Diktiğim süslerin ilk aldığım hali

kazağın geri dönüşümü
Veee sonuç



Bir de malzeme satan dükkanlarda ilk keşfettiğimde her çeşidini aldığım pul mu desem, çakma zımba mı desem metre işi satılan bir dolu süsüm var. Seçtim içinden bir tane, makasla şeritler halinde kestim kestim, sıvı silikonla yapıştırdım. Bunları ayırmamakla çok iyi etmişim, çünkü tek tek yapıştırsam hem düz bir şerit havası veremezdim, hem de mutlaka kazağa yapıştırıcı bir şekilde damlardı. Toplamda yarım saatte yepyeni ve bence şık bir kazağım oldu. Sevgilerimle…

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok basit olması da ayrı bir hoşluk tabii. Teşekkürler.

      Sil
  2. Çok güzel bir değişiklik havası binbeşyüz olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazağın havasını bilmem ama benim havam yorumlarınızı görünce gerçekten binbeşyüz oluyor.

      Sil